Ето как изглеждаше вчера по това време ЖП прелеза между улиците „Стара планина“ и „Бреза“. Отляният при „ремонта“ бетон е изкъртен, вероятно при преминаване на нищо неподозиращ автомобил, парчетата са задрали по асфалта, а какви са били пораженията по превозното средство можем само да гадаем.
Още на сесията на 28 май попитах каква е била целта на извършените работи по прелеза и алармирах, че след „ремонта“ състоянието му не само, че не е по-добро, а вече преминаването става наистина опасно. Тогава заместник-кмета Маринов заяви, че общината не е била информирана за ремонта на прелеза и пое ангажимент Община Трявна писмено да поиска последствията от ремонта да бъдат ремонтирани.
Това обещание е изпълнено на 19 юни, когато кметът на общината е поискала въпросният прелез „да бъде приведен в добро техническо състояние и да се предотвратят всякакви условия за настъпване на инциденти на него и заради него“.
На заседанието на Общинския съвет на 25 юни бяхме информирани за изпращането на това писмо, но до онзи момент писмен отговор не бе получен, но имаше устни уверения, че „това ще се случи“.
Днес, 9 юли, като член на временната комисия за пешеходната пътека на улица „Стара планина“ 85 получих кореспонденцията между общинска администрация и Национална компания „Железопътна инфраструктура“, касаеща ЖП прелеза и за съжаление разбирам, че тя продължава да бъде едностранна 3 седмици след изпращането на писмото от кмета на общината и устните уверения, че проблемът ще се реши.
За съжаление това все още не става, а прелезът, който води към болницата и поликлиниката, към един от многолюдните квартали на града, към емблематични хотелски комплекси остава в безобразно състояние.
В тази връзка реших да подкрепя администрацията и днес изпратих писмо до инж. Красимир Папукчийски, генерален директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура“, с което поисках представляваната от него институция да се ангажира със срок за поправяне на последствията от ремонта.
Боян Грозев
No responses yet